CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 31, 2010

WINNER ... JOHAN ...

ehem...ehem... korunk rase aku nak cerite pasal ape untuk blog entry kali ni... cepat larh teke!
hahaha~ ni bukan pasal kemenangan dalam pertandingan ke ape ke... kali ni punye entry aku nk citer pasal seseorang... hah! jangan fikir bukan-bukan ye kawan-kawan... aku nak story molly dengan korunk tentang kisah aku dengan seorang sahabat bernama JOHAN :)
actually... aku dgn c 'J' bukan nama sebenar ni da hampir 3 thn berkenalan kalau tak silap aku larh... tapi hanya sebagai SAHABAT & tak pernah LEBIH ye kawan-kawan...
kiteorg ni kenal dlm HP... mesej-mesej je... taak pernah jmp.. jmp pna sekali tuh pn mse camping je... mse tuh kiteorg f.5 kot tyme tuh... huh! sblm tuh mmg tak pernah jmp dan lps camping tuh mmg tak pernah jmp tp kiteorg still je contact...
die seorang sahabat yang best,sempoi je.. boleh share cter dgn dy...kepala pun blh msuk...
seronok dpt kenal dgn die... (^___^)

ni vespa kesayangan 'J'

kiteorg pernah gak lost contact untuk beberapa ketika tp klu da jdoh ( sbg sahabat ) tuh mmg still lg larh contact... die sweet ;) tp aku sbnrnye belum kenal sgt dgn die sbb tak pernah lepak & berborak sekali.. kuar pun tak pernah! huhuhu~ die ad gk ajak kuar & lepak tp aku je y tak bersedia & malu nk jmp dgn die.. hikhikhik ;)
so,aku pun buat 1 perjanjian dengan dia yang aku akan jumpe dia dlm mse 2 thn akn dtg dr skrg...
pelik-pelik je kn??? sengal pun ade gk.. haha~
takpe takpe yang penting lagi 2 tahun semoge umur kami panjang & ader jodoh nak jumpa...
haip! aku belum ade pape perasaan lagi taw dkt die... still lagi sebagai SAHABAT!!!
tadi kan before nk amik paper ACC 106... 'J' call sye & wish GOOD LUCK! hehe~
malu taw! (>.<) weeeeeeyyy~ tapi sye SUKE hahaha~
pape pun hope aku & 'J' akan still berSAHABAT selamanye... & tak LOST CONTACT!!!
hey,sayang awak lah!

We are friends and I do like to pass the day with you in serious and
inconsequential chatter. I wouldn't mind washing up beside you
dusting beside you, reading the back half of the paper while you
read the front. We are friends and I would miss you, do miss you
and think of you very often.

No comments:

Post a Comment