CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 31, 2010

NOVEMBER (^___^)

 


alhamdulillah akhirnya sampai jugak bulan NOVEMBER yang aku tunggu-tunggu !!! korunk sume rase kenape ??? bulan NOVEMBER sangat bermakne untuk aku... firstly mestilarh sebab BIRTHDAY aku di bulan NOVEMBER ni... secondly banyak perkara yang BERMAKNA dalam hidup aku pada bulan NOVEMBER ni... ok... meyh tengok senarai perkara-perkara yang berkaitan dengan bulan NOVEMBER ni..
1) BIRTHDAY  SAYA !!! wink..wink.. : 21st NOVEMBER
2)birthday ARWAH MAMA yang terCINTA! : 19th NOVEMBER
3) birthday adeq saya : Aiman Maisara : 1st NOVEMBER
4) birthday KAWAN BAIK saya : Umi Khalida : 18th NOVEMBER
5) birthday AHLI KELUARGA yang lain...
: K.ngah cousin terSAYANG : 27th NOVEMBER
: pok long uncle saya : 26th NOVEMEBR
: Jason cousin di London : 21st NOVEMBER (same with me :) )
: Adib cousin yang TECIK lg : 21st NOVEMBER (same gk! )
: Radhi cousin gk abg kpd Adib : 10th NOVEMBER
: yang lain tak bpe nk ingat plak... t search lg tarikh ye...
6) birtday KAWAN2 yang lain...
: Faezah (uitm) : 1st NOVEMBER
: Wawa (sis) : 17th NOVEMBER
: k.Mas (sis) : 7th NOVEMBER
: Laila (sis) : 17th NOVEMBER
: k.Moon (sis) : 20th NOVEMBER
: Sharmira (sis) : 25th NOVEMBER
: ramai lagi tp aku tal leyh nk ingat...
nanti aku balik umah tengok dalam buku birthday (currently dkt UiTM ni)
7) mase bulan NOVEMBER ni gk 1st time aku COUPLE dulu aku ingat lagi date nye : 13th NOVEMBER!
1st couple beb!!! mse tuh aku baru form 2... (tecik2 da pandai nk berCINTA kn? ) gatal!!! hahaha~ lame gak 1st couple aku tuh 3 thn.. couple gn senior plak mse tuh... aku baru form 2... dia plak form 5... tak menahan sapu yang senior plak kn!!! (zaman jahiliah) wink..wink...
8) mse bulan ni jugak last year aku lost contact dengan someone yang memberi EFFECT dalam HIDUP aku ni... 'E' bukan name sebenar... panjang story aku dgn dia... nanti aku citer kat entry lain ye??? tuh pun korunk jgn lupe update blog aku taw!!! dia bagi TEDDY BEAR & BUNGE ros sblm dia TINGGAL kn aku (ceh mcm couple plak kn? pdhl TAK COUPLE pn! )
teddy bear from 'E'

9) banyak lagi perkara yang pernah berlaku dalam bulan NOVEMBER ni... tapi hal kecik-kecik je... so aku pun agak terlupa... :)
10) tapi yang penting aku TIDAK pernah LUPE mase celebrate BIRTHDAY dengan EX COUPLE aku bernama 'F' bukan nme sebenar... RINDU sangat kot dgn dia... EVERY day,nyte,second is REMEMBERING & MISSING about HIM... dia pernah bagi rantai tapi aku da pulangkan... skg hye gambar je peneman hdup aku... saya rase macam nak TUNGGU DIA selagi MAMPU !!!
xpe-xpe PERCAYA pada TAQDIR...QADA' dan QADAR... JODOH... kalau ADA tuh ADAlah kan???
 


hurmmm ok larh ckup larh untuk entry kali ni... nanti aku update lagi ye.. sekarang tengah BUSY FINAL EXAM... so tak leyh nk update sgt larh... ok larh!

(: SAYA SUKA NOVEMBER :)

No comments:

Post a Comment