CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 27, 2010

S.I.N.G.L.E





diam tak diam da hampir 2 bulan aku jd S.I.N.G.L.E !!!
spe ckap tak enjoy hidup SINGLE ni??? ok je.. HAPPY je aku rase... (senyum2 bahagia) (^__^)
kawan-kawan ade je kt sekeliling aku ni teman aku.. family pun ade sentiasa bg support!
hidup tanpa KEKASIH HATI... ok je.. xde masalah.. rasenye lagi bahagia drpd mse tga bercinta..
hari-hari GADUH... tension,stress,marah... tekanan perasaan...
bile da break ni HAPPY sje rsenye.. :)
tambahan lagi (ayt skema) saya lebih dapat menumpukan lebih perhatian dalam STUDY saya.. tak mcm sebelum ni.. 24 jam mse kne bg & tumpukan mse kt BF je... haish dia ingat saya ni milik dia 100% ke? heyy belum nikah lg k?? 



pix ni lps break.. bdn btmbh sehat mkne nye sy BAHAGIA :)


well lg pn entry ni bukan nk citer psal EX sy tuh.. juz nak bg taw kt sume org y aku sgt happy life without HIM in my life.. thanx to ALLAH sbb bg aq pertunjuk yang dia mmg bukan untuk aku...
mungkin ada orang yang lebih baik dr dia untuk aku??
xpe aku REDHA & terima shj ap yang ALLAH kurniakan pada aku.. 
(ceh ayat tak leyh blah kn) hahaha~
amin~~~



still can give a SMILE even i'm SINGLE!!!

No comments:

Post a Comment