CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 6, 2010

T.H.E.M

salam (^___^) wink..wink...

huhu... it's raining outside while i'm writting this entry...
huhuhu~ sejup plak rasenye time hujan-hujan ni... 
tibe rase RINDU dekat semua orang yang aku SAYANG & CINTA...
kan BEST kalau dapat spent time dengan SEMUA dalam 1 mase...
mesti SERONOKkn??? BAHAGIA je rasenye..
meyh aku kenalkan orang-orang yang PENTING dalam LIFE aku sekarang...




my beloved grandma & grandpa

my family <3

abg sy.. en.hazrin...

love them so much!!! GENG AIMAN



the best family member... my cousins & my aunty on K.NGAH's weeding




mr.J... bintang hati @ kwn baik saya yang sentiasa support sy!

L.O KL yang sangat SWEET.. thanx a da supprise birthday party!

abg saya jugak y HANDSOME... en.Risal


my little sister : Aiman Maisara


huhu... RINDU sangat  kat diorang ...
ana SAYANG sangat dekat anda semua... 
KASIH SAYANG ana takkan berbelah bagi...
sebab anda semua adalah PEMBAKAR SEMANGAT dalam diri ana..
anan nak MINTA MAAF kalau ana ade :

MENYAKITKAN HATI
MENYUSAHKAN
MENGGURIS HATI
TAK DENGAR CAKAP
TERLUPA SEKEJAP dekat anda semua
MARAH dekat anda ke...
walau macam mne pun anda semua tetap dalam HATI ana sampai bila-bila
thanx sebab bagi sedikit RUANG utk ana dalam HIDUP anda semua

No comments:

Post a Comment